PANEL KLIENTA

Informujemy, że został uruchomiony PANEL KLIENTA sieci WschowaNet. Logowanie do systemu dla Klientów odbywa się poprzez adres: www.kaja.zw.pl/panel. Z poziomu tej aplikacji dostępne są następujące informacje:

- WIADOMOŚCI  (informacje techniczne o sieci)
- TWOJE DANE  (wgląd w dane Klienta znajdujące się w naszej bazie)
- REJESTR MIESIĘCZNY (status rozliczeń za poszczególne miesiące)
- REKLAMACJE (wgląd w historię reklamacji oraz możliwość ich zgłaszania)
- PŁATNOŚCI ONLINE (system płatności kartą płatniczą oraz kanały płatbości elektronicznych DOTPAY)
- TRAFFIC (funkcja techniczna dostępna po aktywacji przez Administratora) Informacje o sposobie logowania:

1. Dla logujących się po raz pierwszy oraz dla Klientów których emali nie znajduje się w naszym systemie  Aby skorzystać z funkcjonalności panelu należy wybrać opcję: LOGUJĘ SIĘ PIERWSZY RAZ i podać KOD KLIENTA oraz NUMER OSTATNIEJ FAKTURY (w pełnym brzmieniu) - obie informacje znajdziecie Pańtwo na fakturze. Po zalogowaniu się należy uzupełnić adres E-mail (zakładka TWOJE DANE) oraz kliknąć TAK pod pytaniem: Czy wysłać na Twoje konto e-mail informacje o logowaniu oraz hasło ? Na konto otrzymacie Państwo informacje o loginie i haśle (które można zmienić po zalogowaniu się)

2. Dla osób których mail jest w naszej bazie które nie znają lub zapomniały hasła. Prosimy wybrać opcję: zapomniałem kodu klienta/hasła. Otworzy się nowe okno, w którym należy wpisać mail zgodny w zapisanym w systemie e-Abonent . Jeśli wpisany mail będzie zgodny po chwili otrzymacie Państwo w mailu konkretne informacje o sposobie logowania. W przypadku problemów prosimy o kontakt z firmą - telefon 655407120 lub mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.